امروز دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

درمانگاه دکتر سود بخش
درمانگاه دکتر سودبخش جهت دسترسی بهتر و سریعتر بیماران با پزشکان از شهریور ماه ۸۹ شروع به فعالیت نموده است. این مکان با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص که در بیمارستان آتیه و سایر بیمارستانها مشغول به فعالیت میباشند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعداز ظهر پذیرای بیماران می باشد. این درمانگاه مجهز به دستگاه های نوار مغز، نوار قلب، تعیین صدای قلب جنین و دستگاه فریز جهت بیماریهای زنان می باشد. کلینیک درد جهت درمان دردهای مزمن در اندامها، جراحیها و زخمها از مزایای درمانگاه دکتر سودبخش بوده و کلینیک ستون فقرات با حضور فوق تخصص ستون فقرات نیز یکی دیگر از عمده فعالیتهای این مرکز می باشد.مرحوم دکتر عبدالرضا سودبخش متولد ۱۳۲۸/۱۰/۲۶ بندرانزلی در سال ۱۳۴۶ موفق به اخذ دیپلم شد و همان سال نیز در رشته پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته گردید. در سال ۱۳۵۴ فارغ التحصیل و در سال ۱۳۶۹ موفق به اخذ مدرک تخصص در رشته عفونی از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید و از آن پس به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار گروه عفونی در بخش عفونی بیمارستان امام خمینی مشغول به کار شده و موفق به اخذ درجه دانشیاری و دوره تخصصی گردید و در شهریور ماه سال ۱۳۸۹ به دیار  حق شتافتند. نامگذاری درمانگاه به نام ایشان یادی از این بزرگ مرد عرصه  پزشکی می باشد.
  • درد
  • زنان
  • ستون فقرات
درمانگاه دکتر سودبخش جهت دسترسی بهتر و سریعتر بیماران با پزشکان از شهریور ماه ۸۹ شروع به فعالیت نموده است. این مکان با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص که در بیمارستان آتیه و سایر بیمارستانها مشغول به فعالیت میباشند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعداز ظهر پذیرای بیماران می باشد. این درمانگاه مجهز به دستگاه های نوار مغز، نوار قلب، تعیین صدای قلب جنین و دستگاه فریز جهت بیماریهای زنان می باشد. کلینیک درد جهت درمان دردهای مزمن در اندامها، جراحیها و زخمها از مزایای درمانگاه دکتر سودبخش بوده و کلینیک ستون فقرات با حضور فوق تخصص ستون فقرات نیز یکی دیگر از عمده فعالیتهای این مرکز می باشد.
  • درد
  • زنان
  • ستون فقرات
دکتر کامبیز رادفر دکتر کاوه ستوده دیلمی دکتر علی کامران لعل بخش دکتر بهرام مبینی دکتر احمد محیط دکتر مریم انصاف گو دکتر ابوالقاسم اسلامی دکتر پریوش تاج الدینی دکتر پروین کاتب دکتر غلامحسین فلاحی دکتر صابر آرامی نیکجه دکتر عطااله مشیرآبادی دکتر فرهاد محولاتی شمس آبادی دکتر مسعود یاوری دکتر احمد محمدی لرد دکتر نیلی مهرداد دکتر عبدالعلی شهراسبی دکتر مژگان ناصری دکتر شهریار ناطق دکتر پیمان فارسی دکتر حسین خطیبی دکترمسعود سرخابی دکتر بیژن سلطان زاده زرندی دکتر علی کاظمیان دکتر سمیه اخوین انصاری دکتر کورش شهبازی جلالی فراهانی دکتر علیرضا کلانی دکتر علی شهرآزاد دکتر فیروز عبدالهی دکتر سید جلال سعیدی
زمان کاری
آدرس:استان تهران، شهر تهران، شهرک غرب، تقاطع بلوار فرحزادی و شهید دادمان، بیمارستان آتیه، طبقه منفی یک
تلفن ثابت:02182724117/02182724118
تلفن همراه:
آدرس وب سایت: http://www.atiehhospital.ir/pages/view/pageid/68/lang/fa
اینستاگرام:
تلگرام :
تخصص ها:درمانگاه دکتر سود بخش